Sunday 23 August 2009

weekoverzicht: week 3

K pedo Nederland!
zit ik al in het mexicaanse ritme?
Jazeker! Ik ben deze week geen één dag op tijd aan gekomen op school.
en ik heb geen vorig weekverslag gemaakt..
Dus ja ik zit er wel in.. Alleen uren te laat komen en vergeten moet ik nog even aan wennen

hoe was mijn eerste schoolweek?
in één woord: vermoeiend!
waarom? omdat ik alles in het spaans doe verstaan en praten..
ik weet dat het goed is en dat ik snel leer zo maar het is wel vermoeiend dus met mn vrienden na school wordt er gewoon engels gesproken!
hier zijn wat foto's van mn school:






Het is echt een mooi complex en het eten in de kantine is heerlijk
maar de lessen, nou....
Het niveau op mijn school is zo laag. Dit is niet het geval in heel Mexico, er zijn ook andere privéscholen waar het niveau wat hoger ligt maar die zijn ook heel wat duurder!
Ik heb bijvoorbeeld 3 uur in de week, ja 180 minuten powerpoint-les!
hoe stupide.. ja ik weet het. en bij de andere lessen doen we ook niet echt veel.

Hoe zijn de mensen op mijn school?
Nou het is best moeilijk om een goed gesprek te hebben met mijn spaans. maar ik praat wel veel met ze.
eigenlijk vind ik de meisjes best wel irritant ik leg zo wel uit waarom.
en de gozers zijn zo ongeloofelijk kinderachtig. heel irritant is dat.
maar waarom wordt mij dan veel gevraagd.
Nou eerst moeten jullie weten dat ik op mijn school voor de dames heeeeel interresant ben! jajaja wat een verrasing he! nou kijk het is toevallig zo dat ik zeg maar zo'n beetje het stereotype ideaal ben. Europees, blond, guitarist, skateboarden en Skinnyjeans (groen, zwart geel). En ik moet zeggen dat het me behoorlijk irriteerd.. want ik zit de hele dag in gegiegel! het maakt niet uit wat ik zeg want ik krijg een hele giegelbui over me heen.
en de gozers zijn gewoon kinderachtig.. zoals ik was in de 1ste ofzo..
Maargoed de dude naast wie ik zit, Santa, is eigenlijk best wel aardig en ik bedoel ik overleef het gegiegel ook wel.. dus dat zit wel snor..

wat ik ook veel hoor is hoe gaat het met de dames?
Nou al zeg ik het zelf ik denk best wel goed..
ik heb nu 3 dates gehad ofzoiets en het was erg leuk=D
ze zijn in ieder geval heel wat conservatiever dan in Nederland maar ook dat overleef ik wel.
foto's? kijk zelf maar


Dit is Marie het meisje uit Denemarken.
En aangezien ze niet lelijk is dacht ik nou laat ik maar op een date met haar gaan maar ooo wat is zij saai, echt ongeloofelijk!







Links Alexia, m'n Date en rechts Fatima een vriendin van ons beide met wie ik veel tijd in de pauze doorbreng!









Dit is Monica, een vriendin van Saidde, het is zo'n toeval want we houden precies van dezelfde kleren en muziek wat goed uitkomt. Ik had een Date met haar nadat ik met Alexia een date had..
Maarja zoals jullie misschien al weten was mevrouw het vergeten! goed morgen weer een dag!




Vrienden? hoe zit het met mn vrienden?
Nou ik kan ze niet meer tellen op 20 handen..
Ik moet met iedereen ergens naartoe of naar een feestje!
ik heb nog steeds geen dag rust gehad! maar dat geeft niet! ik overleef al het gefeest wel=D
nee ik heb een heleboel vrienden gemaakt. Iedereen hier is zo aardig!
foto's? Natuurlijk

Ik en Tiko (Humberto Gonzzalez) Deze gozer is echt heel cool! en ik was gister dus op z'n verjaardag!











Dit is Anne-Karren een heel aardig meisje dat totaal geen engels spreekt maar we verstaan elkaar prima!
ik ga vaak met Garay naar haar toe
gewoon om een biertje te pakken!
















Dit is Fernando (Fergo of hoe je dat ook spelt)
Hij is de engels leraar/ accountant van
Ciclorama!













Voor Meer foto's kan je terecht op mn Facebook!!

No comments:

Post a Comment