Sunday 8 November 2009

04.11.09 - 08.11.09

5 comments:

  1. nog steeds geen filmpje, snik
    12/11/09

    ReplyDelete
  2. Lieve Erik,

    Vanuit Enkhuizen willen wij je een fantastische verjaardag wensen.
    Ik hoop dat je ons pakje hebt gehad.
    Wij nemen vanavond een glas om dit feestje een beetje mee te vieren.

    Dikke kus Ingrid, Ghislaine en Naomi

    ReplyDelete
  3. Hoi lieve Erik,

    Hieperdepiephoera!! Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben jij! Goed voor jou dat ik geen geluid en webcam heb dan hoef je me dit jaar niet te horen zingen. Ik en daarmee bedoel ik ook al mijn mannen wensen je een hele fijne verjaardag en een goed jaar in goede gezondheid en veel plezier in Mexico. Lieve groeten, Nicole

    ReplyDelete
  4. He Erik,

    We hebben vrijdag zelf maar eens een fillumpje gemaakt, van harte en veel gefiezels. Wij redden het nog wel een tijdje, al zien wij er beter uit! Zuip niet te weinig en geniet van de Mexicanos.

    ReplyDelete