Sunday 28 February 2010

James the Iguana Post Mitri Saade

Na mijn terugkeer uit het zuiden was Samara natuurlijk dolblij om me weer te zien.
En aangezien ik Valentijn dag gemist had moest dat goed worden gemaakt.
Dus wat doe je dan... Je adopteerd een kleine leguaan.
Ik was echt compleet van m'n stuk toen Samara met James aan kwam zetten maar het stond meteen vast. Een vriendschap was geboren. In ruil voor het af en toe wassen en eten geven mag ik James af en toe even op schoot nemen of op mijn schouder zetten om er heel erg koel uit te zien.
Niet alleen dat maar je kan hem zelfs aaien. Helaas is James nog niet helemaal hand tam. Maar hij begint het al te leren. Gelukkig is hij wel zinderlijk! Ja hij poep alleen als je hem in bad doet.
Hij is nu zo een vier maanden oud en hij kan ongeveer vijftien tot twingtig jaar oud worden.
en dat kan nog wel eens een probleempje worden want ik ben bang dat ik onze James helaas niet mee naar Nederland kan nemen.


















James the Iguana Post Mitri Saade



















Het is nog een heel karwij om hem goed te verzorgen. Ik heb er dan ook speciaal een bak voor aan geschaft waarin hij kan rond zwemmen.



Groeten,
Erik en James

4 comments:

  1. en wat eten die beesten dan? Tis niet zo dat ze nix eten, (zoals je beweerde tijdens ons reisje....) Krekels en andere insecten..... dus dat wordt een kweekje opzetten....

    ReplyDelete
  2. nuja.. niets niets. ze eten in elk geval erg weinig. En ze zijn 100% vegetaries.
    een worteltje en sperzibonen zijn z´n favoriete kost maar ook fruit eet hij.
    groetjes Erik

    ReplyDelete
  3. wat is hij mooi! mooie foto ook......
    mam

    ReplyDelete
  4. Fotogeniek beesie! Ben alleen bang dat vervoer naar NL niks wordt. Of een halfjaartje in quarantaine ofzo. Maar ik weet nog wel iemand met wandelende-takken-monster ter compensatie..

    ReplyDelete