Tuesday 2 March 2010

Alles eraf!

Het was weer eens hoog nodig.
Het heeft me zo'n twee maanden geduurt om het te bevatten maar ik moest naar de kapper.
En snel!
Nu is mijn vertrouwen in kapers in het algemeen heel erg laag en ga ik er dan ook met de grootst mogelijke moeite heen. Wat altijd gepaard gaat met verschrikkelijk veel drama.
Gooi er dan nog eens bovenop dat de gemiddelde Mexicaanse kapper twee kapsel kent. De geroemde bloempot en de befaamde nette scheiden. Lekker kort bij oortjes en achter frisjes opgeschoren.
Ik had bij wijze van spreken nog liever een heerlijke diarreé te pakken gekregen dan dat ik naar de kapper zou!

Gelukkig voor mij bestaan er ook alternatieven.

DE VRIENDIN/VROUW: De oplossing voor al uw kapsel problemen.
Hoe zo dat? Zou deze of gene kunnen vragen. Dat is heel simpel Meneer; Ten eerste bevrijd het u van een bezoek aan de kapper. En ten tweede is de vriendin/vrouw niet tevreden met het resultaat is het haar eigen schuld. Bent u daar toch even mooi door het gaatje gekropen.

Maarja... Dan heb je wel zo'n mooie cape nodig...
Ook dat valt wel mee want je kan gewoon een huis-tuin-en-keuken zak pakken. Je knip er drie gaten in en voila een heus kaper's tenue.

En het resultaat viel me alles mee!
But You be the Judge.

















Het is dan misschien beter dan naar een kapper maar zoals mijn gezicht al verraad ik blijf het mensonterend vinden.























Creatieve Kapper's cape



















Voor



















Na


















Na

groeten,

3 comments:

  1. kapers zijn PIRATEN!

    en ga nou eens eindelijk de D's en T's en DT's leren verdikke!

    je haar zit goed overigens..

    ReplyDelete
  2. Geinige coupe! en je schrijft leuk,
    mam

    ReplyDelete
  3. Tis een verbetering.

    Enne, waarom: diarreé, maar niet voilà.. :)

    ReplyDelete