Tuesday 16 March 2010

De schilderende, gitaarspelende, schrijvende Fotograaf.

Sinds gister ben ik niet alleen maar een schilderende, gitaarspelende, schrijvende jongen maar ook nog eens een fotograaf.
Ik was uit eten met Samara in een nieuw fidiaal van Mundo Aparte (een leuk restaurant)
en ik had mijn vreselijk oversizede camara ook mee.
en toen de filiaalmanager even een rondje kwam doen om te kijken of alles smaakte zag hij natuurlijk die camara op tafel liggen.
Hij vroeg dan ook direct of ik misschien niet toevallig een fotograaf was.
Nu ben ik dat niet, dus zei ik heel eerlijk dat ik alles behalve een fotograaf was.
Dat vond meneer heel erg spijtig want in de expositie ruimte boven in het pand had hij nog een foto-expositie nodig voor over een maandje.
Hij vroeg toch of hij niet stiekem even naar mijn foto's mocht kijken.
Dat kon ik hem natuurlijk moeilijk weigeren.
en toen hij zag wat voor plaatjes hij schoot zei hij dat daar best wel werk tussen zat wat hij op wilde hangen.
dus of ik toch niet zo vriendlijk zou willen zijn om een USB-stickie met 15 foto's af te leveren.

Dus nu ben ik officieel een fotograaf met een eigen expositie!
het is misschien maar een klein kamertje in een restaurant en misschien ook maar een expositie van vijftien foto's.
Maar ik vind het wel geinig!





5 comments:

  1. He wat gaaf Erik!!!!!!! wat ben ik blij dat ik die camera bij jou heb achtergelaten (heb zelf inmiddels de upgrade gekocht). dacht al toen ik de foto van james zag: hij heeft er oog op.

    mooie foto van de mensen in de straat (let op dat voeten er helemaal op staan - of was het bewust om het spannend te houden ;-)) maar ook je pantoffelplantje is mooi geworden.

    al je crea kanten komen boven

    ReplyDelete
  2. Hé leuk man! nu elke dag vroeg op om mooie plaatjes in mooi ochtendlicht te maken! huppekee! uit de veren! aan de slag! en je camera is echt niet oversized.... tis maar een heel kleintje!!!
    Its the difference between the men and the boys....

    ReplyDelete
  3. Hey man, vergeet je me gewoon te feliciteren met me 18de verjaardag :P maar hoe is het nou jongen? wanneer kom je terug of ga je je daar vestigen???

    spreek je anders nog wel!

    mzzzl Ferdii

    ReplyDelete